
Statistik och rapporter
Ta reda på hur din verksamhet mår och vart du behöver förändra dina processer. LiveChats inbyggda funktioner för statistik och analys hjälper dig med alla viktiga nyckeltal för chattar och tickets.

Standardstatistk
Smör och bröd bland rapporterna. De här rapporterna ger dig en översikt över de senaste 7 dagarna.
Det ger dig en möjlighet att få översikt över hur du levererar och ger dig värdefull data om chattar och tickets.

Chatt-/Ticketstatistik
Information om de chattar och tickets som har hanterats i LiveChat

Export
Alla rapporter kan sparas i CSV-format om du behöver jobba vidare med statistiken på egen hand. Du kan även skapa schemalagda rapporter via e-post som automatiskt hamnar i din inkorg.
De rapporter som kan schemaläggs täcker områden som
Chattar, Kundundersökningar, Köhantering, Mål och Tickets och de kan återkomma dagligen, varje vecka eller varje månad.

Filtrering
Alla rapporter kan filtreras för att visa exakt det du är intresserad av. Filter kan sättas på exempelvis tid, handläggare, grupp, tagg etc.
Du kan även se din statistik fördelat över 24-timmar för att på så sätt enkelt se under vilka perioder på en dag som påverkar dina handläggare och era leveranser.

Rapporter via API
LiveChats API kan användas för att hämta statistik och data utan att använda applikationerna. Det underlättar om du vill bygga egna rapportfunktioner eller om du systematiskt vill skicka data till andra system i din organisation.

Daglig summering
Varje dag kan du automatiskt få en daglig summering direkt till din inkorg. Summeringen ger dig en snabb översikt över volymer och kundnöjdhet utan att du behöver logga in i systemet.

Dashboard
Se din statistik i realtid genom att använda LiveChat Dashboard. Den innehåller den viktigaste informationen som du behöver ha koll på, bland annat volymer, kundnöjdhet och hanteringstider. Perfekt för att visa på en TV.